Każdy kotek okaże swoje uczucia na swój własny sposób. Obecnie mam czterech mężczyzn i każdy z nich okaże inaczej. Nauczyłem je robić wszystko, ale podobnie jak wszystkie kocięta są naprawdę niezależnymi myślicielami, którzy są bardzo, bardzo wybredni i wybiorą robienie tego, co chcą, kiedy chcą i jak chcą, a najczęściej nie to, czego chcę zrobić.

Na przykład Glorio, który ma sześć palców na każdej łapie, jest bardzo kochający, czuły i może być nieco agresywny, gdy chce się go trzymać lub chce mnie uściskać. Okazuje swoją miłość i przytulanie ciepłym nosem, gdy go trzymam. Lubi pocałować Eskimosa nos w nos, nawet pocałuje mnie w usta, albo złapie mnie za rękę i poliże, abym mógł pocierać jego uszy i okazywać uczucia. Nie zrobi tego z nikim innym, choć z czasem zdobył zaufanie do mnie i mojej rodziny. To zaufanie pozwoliło mi nauczyć go nowych, często różnych uczuć, takich jak przytulanie mnie łapami na szyi. Warto na pewno również przeczytać o tym na https://abc-kot.pl gdzie można znaleźć całą masę najróżniejszych informacji o kotach.

Tiger naprawdę mnie przytuli, złapie mnie za ramiona i przytuli, opuszczając głowę, gdy tuli się, by pokazać swoją miłość. Kiedy Tiger okazuje sympatię mojej córce, naprawdę całuje ją i całuje. Tygrysy, jak wszystkie koty i kocięta, są przyzwyczajone do robienia tego, co chcą, kiedy chcą, z kim chcą, więc nie złość się, po prostu idź z prądem, ponieważ to najlepszy sposób, aby pokazać ci, że ci zależy.

Nigdy nie próbuję kontrolować mojego kociaka, zawsze dając mu przestrzeń i możliwość pokazania mi, jaki jest dobry kociak, bez względu na wszystko, daję im czas na poznanie swojego otoczenia członków mojej rodziny i wiedzieć, że są w bezpiecznym i kochającym środowisku , a ich uczucie zawsze następuje. Nigdy ich nie karam za to, że są tacy, jacy są. Nigdy nie odwracam się ani nie gniewam na mojego kociaka, kiedy nie chce mnie przytulać i całować. Po prostu płynę z prądem, ponieważ czasami koty mają tendencję do brania pod uwagę tego rodzaju działań i traktują mnie inaczej, tak jak próbuję zmienić ich sposób lub osobowość. Podobnie jak dziecko ustawione na ich sposób, nie powinieneś karać ich za osobowość.

Więc … Nigdy nie próbuję ich kontrolować ani karać. Zawsze chcę, aby rozwijali swoją kochającą wiarygodność i zawsze rozumiem ich indywidualną osobowość, jeśli chodzi o nich, biorąc pod uwagę uściski i pocałunki oraz ich miłość i przywiązanie.

Więc … jeśli masz kota, który może uściskać przyjaciela lub pocałować go, lub uściskać przyjaciela (czyli pocałunek Eskimo), to świetnie. Zawsze go zachęcam, ponieważ okaże mi coraz więcej sympatii i przyjaciół, i tego właśnie oczekują wszyscy miłośnicy kotów. Dlatego jeśli chcesz, aby twój kot okazywał uczucia i chcesz, aby czuł się kochany, aby nie wpadł w depresję i zachorował, to musisz okazać swojemu kotowi miłość, jeśli go nie kochasz, zrobią wszystko w ich moc, by cię zirytować. Dlatego zawsze najlepiej jest pokazywać swojemu kotowi dużo i dużo MIŁOŚCI.

Dodaj komentarz